FAQ

Bestellingen en verzending

Hoe lang duurt het voor Stones & Bones® mijn bestelling verzendt?

Wij streven ernaar, mits wij jouw bestelling voor 15.00 uur hebben ontvangen, deze dezelfde dag nog te verzenden. *Tijdens beursdagen zullen bestellingen met vertraging worden verzonden. Je vindt de beursdagen in onze agenda.

Ik probeer het aantal van een bepaald product omhoog aan te passen, maar het lukt niet.

Wanneer het niet lukt om een aantal hoger bij te stellen (bijvoorbeeld van 1 naar 2 of meer stuks), dan wil dat zeggen dat de voorraad niet toereikend is; er zijn er niet meer voorradig op dat moment.

Leveren jullie internationaal?

Het is ook mogelijk om vanuit België bestellingen te plaatsen en / of bestellingen naar België te laten verzenden.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren de volgende tarieven:

Verzending binnen Nederland:

– Brievenbuspost zonder Track & Trace 3,95 (op eigen risico)

– Brievenbuspost met Track&Trace 5,25

– Pakketservice met Track&Trace tot 10kg 7,95

– Pakketservice met Track&Trace tot 23kg 14,95

– Gratis verzending bij besteding vanaf 35,00

Verzending naar België:

– Brievenbuspost 5,25

– Pakketservice met Track&Trace 11,50 – 26,50

– Gratis verzending bij besteding vanaf € 60,00

Voor klanten uit Nijverdal is de verzending gratis. Bij het afrekenen, na het invoeren van de adresgegevens, verwerkt het systeem dit automatisch. Controleer of de juiste verzendoptie is aangevinkt. Bij bestellingen voor 15:00 uur geplaatst geldt ook hier: wij streven ernaar de bestelling dezelfde dag nog te bezorgen.

Betaling

Welke betaalmethoden accepteert Stones & Bones®?

Bij ons is het mogelijk om op de volgende manieren te betalen:

– iDEAL

– PayPal

– Betaalmethodes van Klarna (Achteraf betalen en Gespreid betalen)

– Bankoverdracht (zodra de betaling binnen is, zal de bestelling verzonden worden)

– Credit Card

– Webshop Giftcard (in te vullen bij de laatste stap)

– VVV Cadeaukaart (in te vullen bij de laatste stap)

– Wanneer je komt Shoppen op Afspraak is het mogelijk per pin of contact te betalen.

Waar moet ik de kortingscode invullen die ik heb?

Zowel bij het bekijken van de winkelwagen (“Bekijk winkelwagen”) en bij het afrekenen is het mogelijk om een kortingscode in te vullen in het veld “Heb je een waardebon – klik hier”. Je vindt dit veld rechts bovenin je scherm.

Het bestellen lukt niet, wat gaat er fout?

Controleer even of je de volgende stappen hebt doorlopen:

Na het plaatsen van items in je shoppingbag kan je op deze shoppingbag klikken. Als je onze website bezoekt via een computer kan je kiezen of je de inhoud van je winkelwagen wilt bekijken (“Bekijk winkelwagen”) of wilt “Afrekenen”. Wanneer je op de mobiele versie van onze website zit dan kom je na het klikken op de shoppingbag meteen bij de inhoud van je winkelmand. We zullen dus voor beide vanaf hier ook verdergaan.

Na het controleren van jouw winkelwagen kan je kiezen welke verzendoptie je graag wilt toepassen op jouw bestelling. Daaronder staan 3 opties: “Update Cart”, “Checkout” en “Bereken verzendkosten”.

“Update Cart”: hierop kan je klikken als je bijvoorbeeld van een of meerdere producten het aantal hebt veranderd of als je hebt besloten gebruik te maken van de donatie aan Stichting Dierenlot en daar een bedrag hebt ingevuld.

“Checkout” gebruik je als je alles hebt gecontroleerd en graag verder wil naar betalen.

“Bereken verzendkosten”: hier kan je gebruik van maken als je tussentijds toch even wilt weten wat de verzendkosten naar jouw land of regio daadwerkelijk kunnen gaan zijn.

Als je dan op “Checkout” hebt geklikt kom je op de Afrekenpagina. Hier kan je alle gevraagde gegevens invullen. Vergeet je huisnummer niet. Ter controle zie je dan de volledige bestelling nog een keer en kan je eventueel alsnog de verzendkosten aanpassen.

Klik op “Ik ben geen robot” en selecteer een betaalmethode.

Ga akkoord met de algemene voorwaarden (vergeet dit niet, zonder dit kom je niet verder).

Klik op “Bestelling plaatsen en betalen”

Lukt het nog niet ondanks bovengenoemde tips? Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Is het veilig om online bij jullie te betalen?

Het is zeker veilig om bij ons online aankopen te doen en te betalen. Om dit te kunnen waarborgen zijn de volgende zaken op ons van toepassing:

  1. Veilige Betalingsgateways: We maken gebruik van gerenommeerde betalingsgateways zoals PayPal, Stripe, of andere PCI-DSS compliant betaaloplossingen die voldoen aan strikte veiligheidsnormen voor het verwerken van betalingen.
  2. SSL-encryptie: Onze website maakt gebruik van SSL (Secure Sockets Layer) encryptie om ervoor te zorgen dat alle gegevens die tussen de browser van de klant en onze server worden verzonden, versleuteld zijn. Dit beschermt tegen onderschepping van gevoelige informatie tijdens het betalingsproces.
  3. Geen Opslag van Betalingsgegevens: We slaan geen creditcardgegevens of andere financiële informatie op onze eigen servers op. Alle betalingsgegevens worden rechtstreeks verwerkt door onze betalingsgateways, waardoor we maximale veiligheid en privacy van gegevens kunnen garanderen.
  4. Fraudepreventie: We hanteren strikte maatregelen voor fraudepreventie, inclusief het monitoren van verdachte transacties en het implementeren van beveiligingsprotocollen om de integriteit van onze betalingssystemen te waarborgen.
  5. Transparantie en Klantenservice: We zijn toegewijd aan transparantie met betrekking tot ons betalingsproces. Klanten kunnen altijd contact met ons opnemen via onze klantenservice voor vragen of ondersteuning met betrekking tot betalingen, wat bijdraagt aan het vertrouwen en de tevredenheid van onze klanten.
  6. Compliance met Wettelijke Voorschriften: We voldoen aan alle relevante wet- en regelgeving met betrekking tot online betalingen en gegevensbescherming, zoals de GDPR in Europa of vergelijkbare regelgeving wereldwijd, om de privacy en veiligheid van onze klanten te waarborgen.

Retourneren en Klantenservice

Wat is het retourbeleid van Stones & Bones®?

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de stappen zoals hier omschreven

Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?

Er zijn verschillende manieren waarop je contact op kan nemen met onze klantenservice. Je kan ons mailen op klantenservice@stonesbones.nl of een bericht sturen op WhatsApp. Verder kan je ons bellen op 0548-236726 (ma-vrij 10:00 – 16:00uur) of ons een berichtje sturen via de chat (tekstballon rechts onderin).

Hoe lang duurt het voor ik reactie krijg?

We zijn beschikbaar om te reageren op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur en doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice; wij helpen je graag!